כיסוי הידראולי בטיחותי לבריכה

כיסוי הידראולי לבריכה הוא הכיסוי המתקדם ביותר מבין כל הדגמי הכיסויים המוצעים.

מערכת הגלילה מופעלת על ידי מנוע הידראולי שלרוב יושב בתוך חדר מכונות במרחק מהבריכה, כך שכל החיווט נמצא במקום מוגן ומרוחק.

בתוך תא הגלילה של הכיסוי נמצאת רק מערכת הגלילה בתוספת בוכנת השמן שמחוברת בקצה המערכת. הבוכנה מחוברת ב-2 צינורות הידראוליים שעמידים ללחץ שמן גבוה מאוד שמגיע מהמנוע ההידראולי ונמצא בחדר מכונות של הבריכה.

היתרונות של הכיסוי ההידראולי הוא בכוח שהמנוע מייצר (לעומת מנוע חשמלי), ובאפשרות פתיחה וסגירה מהירה יותר. בנוסף, מההיבט הבטיחותי, כל החיווטים נמצאים בחדר המכונות של הבריכה ולא בתא גלילה.
כיסויים הידראוליים מתאימים לבריכות גלישה היקפית ולבריכות גדולות במיוחד. החיכוך הרב שנוצר בין תעלות הגלישה והיריעה בזמן פתיחת וסגירת הכיסוי, גורם להתנגדות גדולה על המנוע ולכן חשוב להשתמש במנוע הידראולי שחזק יותר ממנוע חשמלי.
אנו ממליצים לבעלי בריכות גדולות במיוחד להשתמש במנוע הידראולי מכיוון שלכיסוי יש משקל רב, כך שככל שהבריכה גדולה יותר, כך משקל הכיסוי גדול יותר. משקל רב מאמץ את המנוע ולכן חשוב להשתמש במנוע הידראולי חזק ובכך לייצר פעולה מהירה וחלקה יותר בשימוש יומיומי בכיסוי.

שאלות ותשובות:

1.כמה כוח סוס מייצר המנוע ההידראולי?

המנוע ההידראולי מייצר מעל 1.5 כוח סוס לעומת 0.75 כוח סוס שמייצר המנוע החשמלי.

2. האם יש לתחזק את המערכת ההידראולית?

לא, המערכת ההידראולית עובדת בלחץ שמן במעגל סגור ולכן אין צורך בהוספת שמן הידראולי או בכל פעולה נוספת לאורך השנים.

3. האם המחיר לכיסוי הידראולי יקר יותר מכיסוי חשמלי?

כן, אמנם המחיר הוא לא יקר משמעותית אבל המערכת ההידראולית יקרה יותר במעט מהמערכת החשמלית.

4. מה היתרונות של כיסוי הידראולי על פני כיסוי חשמלי?

ההבדלים העיקריים הם בכוח שמייצר המנוע (לבעלי בריכות גלישה ובריכות גדולות) ובמיקום המנוע. בניגוד לכיסוי חשמלי שהמנוע יושב בתוך תא הגלילה, הכיסוי ההידראולי יושב בחדר המכונות של הבריכה.

כלי נגישות

Powered by - Wemake