כיסוי חשמלי הידראולי לבריכה מנוע נסתר

   כיסוי חשמלי מנוע עילי לבריכה

כיסוי לבריכה בטיחותי אוטומטי עם מנוע חשמלי. כיסוי חשמלי מתאים בעיקר לבעלי בריכות סקימרים (לא גולשות) בגודל ממוצע ומטה. אנו ממליצים מנוע חשמלי לבריכות עד 4 מטר רוחב ו-10 מטר אורך. מנוע הכיסוי מחובר ישירות לציר מערכת הגלילה וממוקם בתוך תא הגלילה של הכיסוי בסמוך לבריכה.

שאלות ותשובות:

1. כמה משקל כיסוי בריכה חשמלי יכול לשאת?

במידה והבריכה מלאה במים, כיסוי הבריכה יכול לשאת משקל של כ 2 טון, כמובן שיש משתנים רבים שיכולים להשפיע על יכולת הכיסוי לשאת משקל גדול. בראש ובראשונה גובה המים בבריכה חשוב לנשיאת המשקל של אדם שעולה על הכיסוי מכיוון שהמים בעצם תומכים את מרבית המשקל והמסילות בצדדים מעגנים את היריעה שלא תשקע למים. גורם נוסף חשוב מאוד הוא מצב הכיסוי. כיסוי בריכה ישן שכבר יבש ובלוי מקרני השמש והכימיקלים במים, לא יחזיק אותו משקל כמו כיסוי חדש, לכן חשוב לשים לב למצב הכיסוי ורצוי להחליפו בממוצע כל 7 שנים חשוב לציין שהכיסוי החשמלי,הידראולי,ידני נושאים את אותו משקל בדיוק ללא הבדלים.

2. האם מנוע חשמלי פותח וסוגר את הבריכה מהר יותר ממנוע הידראולי?

לא,מנוע חשמלי נועד לבריכות קטנות יותר ולכן מייצר פחות כח משיכה, אמנם ההבדלים בזמן הפתיחה והסגירה לא משמעותיים ומסתכמים בכמה שניות בודדות בזמן הפתיחה או הסגירה.

3. האם עלות כיסוי חשמלי נמוכה יותר מכיסוי הידראולי?

ן, מנוע חשמלי בנוי מחלק אחד בלבד שמחובר לציר המערכת גלילה. המנוע מורכב מגיר וגלגלי שיניים שנמצאים בתוך המנוע והם אלה שמייצרים את פעולת הסיבוב לפתיחה וסגירה של הכיסוי.מנוע הידראולי מורכב מבוכנת שמן ומנוע הידראולי ולכן העלות מעט גבוהה יותר.

כלי נגישות

Powered by - Wemake